آژانس مسافرتی آرشان پرواز

ساخت وبلاگ

بالی جزیره خدایان، جزیره کوچکی از بزرگترین مجمع الجزایر جهان و بزرگترین کشور مسلمان جهان یعنی کشور اندونزی است. این جزیره دواقیانوس آرام و اقیانوس هند را به هم پیوند داده است و در نتیجه این وصلت خود از آب و هوای بسیار متفاوتی برخوردارگردیده است که در کشور اندونزی یکی از مراکز گردشگری مهم جهان به شمار می‌رود.

این جزیره که مساحتی بالغ بر ۵۶۲۰ کیلومتر مربع را پوشش داده است، از لحاظ آتش فشانی فعال بوده و خاک آن برای کشاورزی بسیار حاصلخیز است.

بزرگترین شهر و مرکز اداری این جزیره نیز شهر دنپازار است که حدود چهارصد هزار نفر جمعیت دارد. جزیره اندونزیایی بالی دارای گنجینه‌های  بسیاری است: طبیعت زیبا، پوشش گیاهی  متنوع ودنیای منحصربه‌فرد زیر آب، شالیزارهای پلکانی برنج ، رودها و آبشارها. اما  گنجینه ویژه جزیره بالی سنت‌ها و رسوم این جزیره است که در قبال فستیوالهای گوناگونی پذیرای گردشگران می باشد. هر فصل از سال که باشد خورشید هر روز حوالی 6 بامداد در جزیره بالی طلوع میکند. این جزیره کوچک و سرسبز اندونزی یکی از اماکن اکو گردشگری بسیار جذاب جهان و قاره آسیا است که در هر زمانی از سال تعداد بسیار زیادی گردشگر به آن سفر مینمایند.

درتور بالی گردشگران می توانند از تاکسی و یا موتور سیکلت استفاده کنند. تاکسی های بالی مجهز به تاکسی متر می باشد. موتور سیکلت نیز وسیله ای است که با پرداخت معمولاً 5 الی  6 دلار در روز، می توانید در بالی اجاره و از آن استفاده کنید. همچنین ون های سبز رنگی به نام بیمو نیز عملیات جابجایی مسافران را در مناطق توریستی بر عهده دارند که استفاده از آن ها برای گروه های 5-6 نفره بسیار به صرفه تر است و کرایه آن ها نیز توافقی است. در صورت همراه داشتن گواهینامه بین المللی نیز می توانید با مبلغی معادل 20 الی 40 دلار انواع خودرو اجاره ای با و یا بدون راننده اجاره نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور لحظه آخری بالی  و  قیمت تور بالی  به  وبسایت زیر مراجعه کنید

 

 

www.arshantour.net

 

 

آژانس مسافرتی آرشان پرواز...
ما را در سایت آژانس مسافرتی آرشان پرواز دنبال می کنید

برچسب : تور بالی, تور لحظه آخری بالی, قیمت تور بالی, نویسنده : admin arshantour بازدید : 75 تاريخ : شنبه 25 دی 1395 ساعت: 15:50

پکن یک شهر خوب برای گشت و گذار و  یکی ازلذت بخش ترین شهرهای توریستی جهان است. این شهر، پایتخت باقی مانده از یک امپراتوری عظیم 5 هزارساله با نماهایی ویژه و منحصر به فرد. شهری زنده و پرجنب و جوش است که بخش های مختلفی از تاریخ را در خود جای داده است.

پکن به مدت بیش از 800 سال، مرکز امپراتوری های مختلفی بوده است و 34 امپراتوری مختلف آن را به عنوان پایتخت حکومت خود برگزیده اند. اگرچه اینک پکن شهری مدرن و مطابق با شرایط قرن 21 است، اما می توان زندگی سنتی آن را مانند چایخانه ها، معابد، محله های مختلف را از نزدیک دید و تجربه کرد. در این شهر 59 دانشگاه و کالج مختلف و مراکز خرید زیبا و خیابان های مشهور وجود دارد.

بهترین زمان برای سفر به پکن اول شهریور تا آخر مهرماه است  ، هوا در این فصل بسیارعالی و تمیز و تعداد توریست ها بسیار کمتر از ماه های دیگر است.

در این شهر برای سفری پر از دیدنی ها و شگفتی ها همه چیز فراهم است؛ از بقایای اعجاب آور امپراتوری متعلق به 5 هزار سال پیش گرفته تا استادیوم های خیره کننده و دهکده المپیک که کمتر از 10 سال سن دارند و ساختمان های مدرن با معماری های حیرت انگیز و سبک هایی تلفیقی از شانگهای و معماری غرب.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره  تور لحظه آخری چین ، تور ارزان چین و قیمت تور چین به وبسایت زیر مراجعه کنید
www.arshantour.net

آژانس مسافرتی آرشان پرواز...
ما را در سایت آژانس مسافرتی آرشان پرواز دنبال می کنید

برچسب : تورلحظه آخری چین, تور ارزان چین, قیمت تور چین, نویسنده : admin arshantour بازدید : 127 تاريخ : سه شنبه 14 دی 1395 ساعت: 15:38

پارک آبی بیجینگ بیجینگ، بزرگترین پارک آبی سرپوشیده آسیا به مساحت ۷۷ هزار متر مکعب، در شهر پکن چین قرار دارد و این پارک دومین مکان پرطرفدار درمیان گردشگرانی است که به چین سفر می کنند. این پارک که مساحتی ۷۷ هزار متر مربعی دارد از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که گرداب‌‌های بزرگ، موج‌های خروشان، گردبادهای دریایی و دیگر خصوصیات طبیعی از جمله آنها محسوب می‌شود.این پارک در سال ۲۰۰۹، شاهد برپایی بیش از ۱۵۰ رویدا ورزشی و فرهنگی مختلف بوده و بیش از پنج میلیون گردشگر از سراسر جهان از آن دیدن کرده بودند.پس از موفقیت چشمگیر مکعب آبی در پکن در المپیک تابستانی ۲۰۰۸، این مرکز آبی به یک پارک آبی بزرگ داخلی مبدل شد. این پارک چیزی بیش از یک سازه رکورد شکن است، مالکان آن فضای پارک را تکمیل کرده اند، به عبارت دیگر گوشه های دیوارها را تعمیر کرده اند، رودخانه ی آرام، استخری پر از موج و… را به فضای قبلی اضافه کرده اند.

پارک آبی توسط یک شرکت استرالیایی به نام پی تی دبلیو و با کمک شرکت آروپ طراحی کرد. این بنا یک اثر معماری شگفت انگیز است که در آن چند مسابقه به یاد ماندنی شنا انجام گردید . طراحی داخلی آن به گونه ای بود که نور خورشید زیادی را به خود جذب می کرد و به همین علت به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می کند بنابراین بی استفاده ماندن این سازه جای افسوس داشت. پارک آبی Magic Water Park در ۸ آگوست و یک سال پس از تعمیر کامل سازه آغاز به کار کرد. این بار یک شرکت طراحی کانادایی که در زمینه طراحی مجموعه تفریحی تخصص دارد کار را بدست گرفت. استخر المپیک هنوز هم در پارک آبی قرار داشته و برای مسابقات شنا استفاده می شود و بازدید کنندگان می توانند از سایر بخش های تفریحی و مهیج این پارک استفاده کنند .هزینه ورود به این پارک برای بزرگسالانی با حداقل قد ۱۴۰ سانتی‌متر ۲۰۰ یوان و کودکان بین ۱۲۰ تا ۱۳۹ سانتی متر ۱۶۰ یوان بوده و برای نوزدان نیز رایگان اعلام شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور لحظه آخری چین , تور چین , قیمت تور چین به  وبسایت زیر مراجعه کنید

www.arshantour.net

آژانس مسافرتی آرشان پرواز...
ما را در سایت آژانس مسافرتی آرشان پرواز دنبال می کنید

برچسب : قیمت تور چین, تور چین, تور لحظه آخری چین, نویسنده : admin arshantour بازدید : 87 تاريخ : يکشنبه 12 دی 1395 ساعت: 14:09

در این مجموعه عالی که شعبه ای از پارک های دارای شعبه و بین المللی واتربوم است استخرهای کوچک و بزرگ ، چندین سرسره آبی، استخر و بازی های مخصوص کودکان ، زمین بازی (پینگ پونگ، فوتبال دستی) و رستوران های مختلف وجود دارد که می شود با آرامش کامل و درکنار تمامی اعضای خانواده از آن ها استفاده کرد. مجموعه واتربوم از ۹ صبح تا ۸ شب باز و بلیت ورودی برای هر نفر به مدت یک روز کامل ۲۳ دلار است. البته می توان بلیت دو یا سه روزه خرید که قیمت آن کمی ارزانتر خواهد بود. بعد از خرید بلیت یک اکانت برای شما باز خواهد شد و از آنجا که حمل پول به محوطه ممنوع می باشد، می توانید مبلغی را برای خرید خوراکی یا استفاده از برخی بازی های پولی به شکل سپرده در حساب خود قرار دهید. برای استفاده از سرسره های آبی، استخر و هیچ مبلغی دریافت نمی شود و تیوپ (برای استفاده در سرسره های آبی) به وفور در محوطه موجود است. فقط باید دقت کرد که برای استفاده از سرسره، تیوپ همرنگ خودش را برداشت. تفریحات این مجموعه آنقدر زیاد ، متنوع و هیجان انگیز است که می شود یک روز کامل را در آن گذراند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور لحظه آخری بالی , تور بالی و تور ارزان بالی به  وبسایت زیر مراجعه کنید

www.arshantour.net

آژانس مسافرتی آرشان پرواز...
ما را در سایت آژانس مسافرتی آرشان پرواز دنبال می کنید

برچسب : تور ارزان بالی, تور بالی, تور لحظه آخری بالی, نویسنده : admin arshantour بازدید : 77 تاريخ : يکشنبه 12 دی 1395 ساعت: 14:07

این هتل آمادگی ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت به مهمانان را دارا می باشد.امکانات رفاهی هتل شامل استخر سرباز (تمام فصول) ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل ، ساحل اختصاصی ، شیرجه ، غواصی ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، کنار ساحل می باشد.همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند.این هتل دارای 40 اتاق می باشد.این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود می بالد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد.هتل دارای کتابخانه می باشد.در باغ هتل استراحت کنید.برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.میهمانان می توانند در فعالیت هایی نظیر قایقرانی با کانو، موج سواری، ماهیگیری، غواصی شرکت کنند.هتل همچنین دوچرخه به میهمانان اجاره میدهد.کارکنان ما به آلمانی ،انگلیسی ،ایتالیایی ،فرانسوی و مالزیایی صحبت می کنند.در این هتل اینترنت وای فای ارائه می شود.


امکانات هتل دی بارفوت اکو


هتل دی بارفوت اکو دارای امکاناتی چون استخر سرباز,امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل,ساحل اختصاصی,شیرجه,غواصی,ماساژ,مرکز سلامت و آبگرم,کنار ساحل اتاق های خانوادگی,اتاق و امکانات برای معلولین,امکانات جلسه و ضیافت,ترانسفر رایگان فرودگاه,خانه داری,خدمات تورها,فکس و کپی,لباسشویی دارا می باشد

  

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور لحظه آخری مالدیو , تور ارزان مالدیو و قیمت تور مالدیو به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.arshantour.net

آژانس مسافرتی آرشان پرواز...
ما را در سایت آژانس مسافرتی آرشان پرواز دنبال می کنید

برچسب : قیمت تور مالدیو,تور ارزان مالدیو,تور لحظه آخری مالدیو, نویسنده : admin arshantour بازدید : 54 تاريخ : يکشنبه 12 دی 1395 ساعت: 14:06

هتل Cocoa Island by COMO با خدمات بی نظیر خود پذیرای مهمانان می باشد. برای راحتی میمانانمان همواه سعی نموده ایم تا امکاناتی فراتر از انتظارات آنان فراهم آوریم.میهمانان عزیز می توانند از اتاق های راحت هتل لذت ببرندموقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل می باشد.

اتاق های پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش می باشند.کارکنان هتل از میهمانان به گرمی میهمان نوازی می کنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تفریحی کمک کنند ؛ خوشحال می شوند.امکانات رفاهی هتل شامل استخر سرباز (تمام فصول) ، امکانات ورزش های آبی در سایت هتل ، شیرجه ، غواصی ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.این هتل دارای 33 اتاق می باشد.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.هتل دارای کتابخانه می باشد.میهمانان می توانند در فعالیت هایی نظیر قایقرانی با کانو، ماهیگیری، غواصی شرکت کنند.این هتل با داشتن سیستم اینترنت وایرلس وای فای با کیفیت عالی و به صورت رایگان در خدمت میهمانان گرامی می باشد.


دیگر امکانات هتل ککو ایسلند بای کمو


از دیگر امکانات هتل ککو ایسلند بای کمو می توان به اتاقهای پاک و بدون سیگار,پذیرش شبانه روزی,رستوران,گاوصندوق, کتابخانه,ماهیگیری,مرکز بدنسازی,کانو,استخر سرباز,امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل,شیرجه,غواصی,ماساژ,مرکز سلامت و آبگرم اشاره کرد

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تورارزان مالدیو , تور لحظه آخری مالدیو , قیمت تور مالدیو به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.arshantour.net

آژانس مسافرتی آرشان پرواز...
ما را در سایت آژانس مسافرتی آرشان پرواز دنبال می کنید

برچسب : قیمت تور مالدیو, تور لحظه آخری مالدیو, تورارزان مالدیو, نویسنده : admin arshantour بازدید : 115 تاريخ : يکشنبه 5 دی 1395 ساعت: 14:05

 غارهای "موگای دون حوان "درشمال غربی چین پردامنه ترین وپرشکوه ترین و کامل ترین گنجینه هنر بودایی جهان می باشد. سال 1987 غارهای موگا در " فهرست میراث جهانی " ثبت شد. ارزیابی کمیته میراث جهانی بران است که غارهای موگا به عنوان مجسمه ها و نقاشی های دیواری در جهان شهرت دارد و هنر بودایی یکهزار ساله را نمایان کرده است . 

در حومه شهر دون حوان استان گان سو در شمال غربی چین کوه مین شان مشاهده می شود که در پرتگاه های شرقی این کوه در دو کیلومتری از جنوب تا شمال از بالا تا پایین پنج طبقه غار دیده می شود که بسیار پر ابهت است. این غارها را " موگای دون حوان " می نامند . 

از سال366 میلادی کار کنده کاری غارها آغاز شد و پس از بازسازی تعداد آن ها افزایش یافته و تا قرن هفتم در سلسله تانگ شمار غارها به بیش از یک هزار رسید . از اینرو غار هزار بودا نامیده می شود.

 


موضوعات این نقاشی های غارهای موگای دون حوان


موضوعات این نقاشی های دیواری را دین بودا از جمله تصاویر بودایی ،بودایی ها ،نقاشی های حاکی از حکایات دین بودا حکایات هند،اسیای میانه و چین و نقاشی های حاکی از تاریخ دین بودا با تلفیق اشخاص تاریخی شامل می شود. گذشته از این ها،نقاشی های دیواری دوران مختلف همچنین زندگی اجتماعی،لباس ها و کلاه های ملیت ها،مجسمه سازی معماری باستانی و موسیقی رقص اکروبات را نمایان کرده و واقعیات تاریخی تبادلات فرهنگی چینی و خارجی را یاد داشت کرده است. از این رو دانشمندان غربی این نقاشی های دیواری را " کتابخانه دیواری " می دانند

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور چین , تور لحظه آخری چین , قیمت تور چین به  وبسایت زیر مراجعه کنید

www.arshantour.net

آژانس مسافرتی آرشان پرواز...
ما را در سایت آژانس مسافرتی آرشان پرواز دنبال می کنید

برچسب : قیمت تور چین, تور لحظه آخری چین, تور چین, نویسنده : admin arshantour بازدید : 82 تاريخ : يکشنبه 5 دی 1395 ساعت: 13:52

تورهای خارجی و داخلی، در سال های اخیر مورد توجه ویژه مردم ایران است و سالانه میلیون ها ایرانی در قالب تورهای خارجی به کشورهای مختلف می روند و تعداد بیشتری هم سفرهای داخلی دارند. سرویس تفریح و سفر عصرایران، از این به بعد، مقاصد گردشگری را به صورت تصویری معرفی می کند. بالی که یکی از مقاصد پرجاذبه گردشگران جهان است و چند سالی است ایرانیان هم به بالی سفر می کنند


با چه هزینه ای می شود به بالی رفت؟


بسته به این که با چه پروازی بروید، در چه هتلی اقامت کنید و در چه فصلی بروید، قیمت ها متفاوت است. اما به طور متوسط در حال حاضر می توان با بودجه ای بین 4 الی 5/5 میلیون تومان یک تور یک هفته ای بالی را از آژانس های مختلف داخلی خریداری کرد.

البته در بعضی از تورهای بالی، علاوه بر بالی، شما را به جاکارتا یا سنگاپور یا هر دوی این ها می برند که طبیعتاً قیمت ها بالاتر می رود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور ارزان بالی , تور لحظه آخری بالی , قیمت تور بالی به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.arshantour.net

آژانس مسافرتی آرشان پرواز...
ما را در سایت آژانس مسافرتی آرشان پرواز دنبال می کنید

برچسب : قیمت تور بالی,تور لحظه آخری بالی,تور ارزان بالی, نویسنده : admin arshantour بازدید : 71 تاريخ : يکشنبه 5 دی 1395 ساعت: 13:51